Ervaring

Paul Boehlé werkt al meer dan 20 jaar in het bedrijfsleven op het snijvlak van marketing en communicatie en is al die jaren verantwoordelijk geweest voor het bedenken, uitrollen en optimaliseren van sponsordeals. Met als bekroning de titel ‘sponsor van het jaar’ in 2007. Sponsorprojecten waar Paul Boehlé afgelopen jaren verantwoordelijk voor is geweest (en waarvoor bij 4 daarvan een nominatie is verkregen voor een SponsorRing, de belangrijkste prijs in de sponsorwereld):

Sport

  • Schaatsportfolio: ISU World Cups, EK en WK’s allround, afstanden
  • Samenwerking met Thialf en KNSB, marathonschaatsen
  • Schaats activatie met Sven Kramer (Svenergy) (Genomineerd)
  • Voetbal: hoofdsponsorschap FC Groningen en FC Twente
  • Tennis: Davis cup wedstrijden
  • Atletiek: sponsoring van KNAU, Dam-tot-Damloop, Amsterdam marathon

Cultuur

  • Partnerships Barok Vocaal
  • Samenwerking met het Bonnefanten Maastricht, het Drents Museum in Assen en het Museum voor Modern Kunst in Arnhem (Genomineerd)
  • Partnership met Opera Zuid (en Opera op de Parade)
  • Hoofdsponsorschap Jheronimus Bosch 500
  • Sponsoring The Amsterdam Baroque Orchestra
  • Tentoonstellingssponsoring in Gemeentemuseum Den Haag
  • Festivalsponsoring Lowlands, Pinkpop en Noorderslag
  • Sponsoring Arnhem Mode Biënnale (Genomineerd)
  • Partnership met zomerfestivals Boulevard, Noorderzon en Cultura Nova

Maatschappij

  • Hoofdsponsorschap Wereld Natuur Fonds WNF (Genomineerd)
  • Reddingsbrigade Nederland
  • Partnership met HIER
  • Sponsor van de IMC Weekendscholen in Tilburg en Groningen

Evenementen organisatie

  • Bedrijfsgolfdagen
  • Gastenontvangsten bij SAIL Amsterdam